Известие

Collapse
No announcement yet.

Има ли някаква алтернатива за кранчето на климатроника?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    .

    Аз лично гърмях 4 кранчета и лятоска греех на 100 града.
    И поонеже съм много отворен смених термостат(безпроблемен),водна помпа(перфектна),датчици за радиатор поне 5,реле(безпричинно щото се фанах за главата вече).
    И бат Боре все ми повтаряше смени си радиатора момче.
    Абе бат Боре яла да видим и релетата и реостатите и дали не е избила някой пръстен на гарнитурата,че вече се хванах за главата......
    Е тогава вече щеше да ме бие!
    Тази алфа не надува само вкарва масълце в антивриза.
    Момчета не си вкарвайте мишките в главата и не откривайте топлата вода!Гледам като дойде лято и сички почват да пускат тема след тема с едни и същи неща...и се почват едни размисли и гадания......
    Ама и аз така ме мързеше да сменям радиатор че е зор и се праих на много отворен.
    Що се отнася за радиатор,а от разпространените марки в България най-добри са АВИЯ(немски).
    По магазините са за 204-210 лева.
    И пак щото съм много отвореи и имам почти навсякъде 30 процента намаление щях да го взема за смятайте колко.
    Да ама не,Борьо ми го взе от вносителя на AVIA за 106 лева.
    Моето мнение е,че по тази тема(а и по много други) много се е изписало и за съжаление малко се е направило.
    Имаше един виц който накрая свършваше "много четеш,малко е.еш"
    Поздрави

    Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
    При запушен радиатор просто няма да има циркулация (или ще е недостатъчна) в охладителната система, и колата започва да прегрява. ... налягане в разширителния съд в този случай не би трябвало да има - особено ако системата е обезвъздушена при смяната на антифриза.
    И тук на статиката на флуидите поставени при различни условия(t,P..) и разказахме фамилията!
    Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 17:14.
    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

    Comment


    • #17
      Благодаря ви момчета. Мисля че схванах идеята каква е Да видим какво ще излезне.
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
        Аз лично гърмях 4 кранчета и лятоска греех на 100 града.
        И поонеже съм много отворен смених термостат(безпроблемен),водна помпа(перфектна),датчици за радиатор поне 5,реле(безпричинно щото се фанах за главата вече).
        И бат Боре все ми повтаряше смени си радиатора момче.
        Абе бат Боре яла да видим и релетата и реостатите и дали не е избила някой пръстен на гарнитурата,че вече се хванах за главата......
        Е тогава вече щеше да ме бие!
        Тази алфа не надува само вкарва масълце в антивриза.
        Момчета не си вкарвайте мишките в главата и не откривайте топлата вода!Гледам като дойде лято и сички почват да пускат тема след тема с едни и същи неща...и се почват едни размисли и гадания......
        Ама и аз така ме мързеше да сменям радиатор че е зор и се праих на много отворен.
        Що се отнася за радиатор,а от разпространените марки в България най-добри са АВИЯ(немски).
        По магазините са за 204-210 лева.
        И пак щото съм много отвореи и имам почти навсякъде 30 процента намаление щях да го взема за смятайте колко.
        Да ама не,Борьо ми го взе от вносителя на AVIA за 106 лева.
        Моето мнение е,че по тази тема(а и по много други) много се е изписало и за съжаление малко се е направило.
        Имаше един виц който накрая свършваше "много четеш,малко е.еш"
        Поздрави


        И тук на статиката на флуидите поставени при различни условия(t,P..) и разказахме фамилията!
        След като си такъв капацитет ,би ли ми обяснил на мен неразбиращия следното!Каква ще е разликата м-у запушен радиатор и блокирал в затворено състояние термостат!?!Кое къде и как ще надува според теб и ще го прави ли!?Термостата като се затвори какво прави!?Спира циркулацията през радиатора нали?Това незначи ,че като циркулира през малкия кръг трябва да прави някакво неземно налягане и да гърмят кранчета и тн...Със всичкото изписано до тук искам да кажа ,че според мен няма как да надува и да дига налягане ако е запушен радиатора ,нали все пак има и малък кръг за циркулация...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          Напротив!!! Ако е запушен радиатора, охлаждането става силно влошено и повишаването на температурата на флуда, води до повишаване на налягането в системата! И става БУМ


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20
            Да говорим за статика на флуиди тук е меко казано ... хммм ... неразумно ... В случая флуидите биха могли да бъдат статични при температури далеч под нулата, и разбира се - неработещ ДВГ.
            Ма ние май пропуснахме наистина едно доста повтарящо се словосъчетание в писанието на колегата REX ... и то не се отнасяше за радиатора май ...

            Първоначално публикувано от Furious 155
            Ако е запушен радиатора, охлаждането става силно влошено и повишаването на температурата на флуда, води до повишаване на налягането в системата! И става БУМ
            Aко капачката на разширителния съд е изправна, този проблем няма да доведе точно до "БУМ", или поне не веднага. Но този вариант го изписахме вече, наред с прецаканата гарнитура. Остава някой препатил да спомене как се отразява повредената водна помпа на системата.

            P.S. За да избегнем излишни фрустрации, цитирам учебника по физика, раздел "механика" :

            "Статиката на флуидите изучава свойствата и законите на флуиди, които са в равновесие (покой) ..."
            Last edited by Alfa User; d.m.y г., 20:47. Основание: уточнение
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              Напротив!!! Ако е запушен радиатора, охлаждането става силно влошено и повишаването на температурата на флуда, води до повишаване на налягането в системата! И става БУМ
              Завира течността ако е вода при по ниска температура ,ако е антифриз при малко по висока и както казва колегата Фуриоус идва БУМ
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                Напротив!!! Ако е запушен радиатора, охлаждането става силно влошено и повишаването на температурата на флуда, води до повишаване на налягането в системата! И става БУМ
                Фури!!! Не четеш какво пише питащия в темата!!!
                Колата му не прегрява и тн!!! Никъде нее написал ,че стрелките му отиват в червеното и тогава му избива от някъде антифриза!!!(от това съдя ,че няма проблем тои с радиатора)
                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:09.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Колега mimouzunov чест и почетания
                  когато си на 92 градуса примерно,термостата е отворен ,помпата върти на 6000 оборота и имаш стена на входа на радиатора според теб този поток на 6000 оборота от помпата като се акъняса в тази стена не би ли избил на най-слабото място.Примерно
                  И все пак си на 92 градуса и нямаш проблем и не отива в червеното,и не надува.
                  И сега ако няма проблем с греенето,Юли идва!
                  155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                  1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                  GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                  ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                    Колега mimouzunov чест и почетания
                    когато си на 92 градуса примерно,термостата е отворен ,помпата върти на 6000 оборота и имаш стена на входа на радиатора според теб този поток на 6000 оборота от помпата като се акъняса в тази стена не би ли избил на най-слабото място.Примерно
                    И все пак си на 92 градуса и нямаш проблем и не отива в червеното,и не надува.
                    И сега ако няма проблем с греенето,Юли идва!
                    Чест и почетания на целия форум
                    А сега да си представим следната ситуация:
                    Паля колата и се хвърлям с двата крака на газта (както е студена) заводски си имаме една тапа наречена термостат (затворен в тоя момент ,колата нее загряла ,няма никаква циркулация през радиатора) какво следва!? Следва циркулация през малкия кръг САМО ,нали така!?От тук правя извода ,че би трябвало и само с малкия кръг системата да работи и да смогва с циркулацията ,а дали радиатора е запушен в тоя момент не го коментирам (говорим за студена кола и запушен от термостата радиатор) ...
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:50.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #25
                      Аз пък предлагам да оставим автора на темата да види какъв е проблема, и в крайна сметка да каже какво става.
                      Хипотетични предположения и анализи надали ще са му от полза - наистина има няколко стандартни ситуации на проблема, но от моя скромен опит знам, че винаги може да се натъкнем и на комбинация.
                      Така че нека изчакаме инфо от потърпевшия колега. Приятна вечер на всички !
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #26
                        Вчера и направих вечерта към 50 км градско. Не вдига 90 градуса, седи малко от долу. Преди няколко дни навън на слънчево време в задръстването тук таме стига 90 перката включва, но вдигна ли скоростта, така по-постоянно каране пада пак под 90 градуса. Не знам това дали е нормално, или трябва да ги лепи 90-те. Плюс това се оказва, че като съм я карал повечко като я паркирам капе отпред в ляво (от шофьорската страна). Така капе, че се стича баш по бронята. Но много малко, за това явно не съм хващал липси в антифриза. Лошото е, че тамън оправих предницата и сложих накладчици и в момента финансовата ми мощност не ми позволява нищо Вероятно обаче е радиатора, тъй като това капене си идва май баш от него (или нещо около него, пак казвам, хич ме няма в техническата част).
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                        Comment


                        • #27
                          1. Постоянно отворен термостат - за лятно каране не пречи, но зимата би трябвало да ти е трудно - хладно в колата и повишен разход от лош температурен режим на мотора.
                          2. Водното съединение от долната страна на радиатора ти изпуска - или се е пропукало самото то, или накрайника на радиатора - можеш да пробваш с притягане на скобата например или уплътняване с тефлонова лента под маркуча.
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • #28
                            Не е случайно едновременното избиване на парното и радиатора....Рано или късно ще се стигне до едно уплътнение с 4 кръгли отвора около 90мм
                            Alfa Romeo 155 Super
                            2.0 16V TS

                            Comment

                            Working...
                            X